pondelok 25. februára 2019

RECENZIA | Dulcia pleťový krém Hodváb

Krásny deň prajem. 

Dnes tu mám pre Vás recenziu na pleťový krém s aloe vera a hodvábom od značky Dulcia. Je vhodný pre zmiešanú, mastnú pleť s akné a rozšírenými pórmi, taktiež pre pleť s vráskami. Základom zvláčňujúceho krému je aloe vera, ktorá pôsobí mierne  anesteticky. 


Olej zo sladkých mandlí podporuje hĺbkovú hydratáciu a preventívne bojuje proti tvorbe vrások. 
Hodvábne proteíny zvláčnia pleť, sú podobné bielkovinám nachádzajúce sa v našej koži. Posilňujú ochrannú kožnú bariéru, fungujú ako špongia, ktorá dokáže naviazať na seba vlhkosť. Tiež obsahujú látku fibrín, ktorá má proti starnúci efekt a vyhládza jemné vrásky. 
Makadamový olej zabezpečuje prirodzenú ochranu pred slnečným žiarením. 
Extrakt z grepfruitových jadier funguje ako silný konzervant, vďaka vitamínu C je výborným antioxidantom , ktorý prospieva k tvorbe kolagénu a je dôležitý pre správnu funkciu pokožky. 
Esenciálne oleje z citrónu a cédrového dreva okrem vône obohacujú krém o aldehydy, ktoré majú ukľudňujúci a antiseptický účinok. Citrón má sťahujúce účinky a cédrové drevo pôsobí antibakteriálne. 



Moja skúsenosť

Tento krém som si objednala po skúsenosti s pleťovým krémom čistiaci komplex (link na recenziu nájdete na konci článku), z dôvodu, že som ho chcela používať ako nočný krém. Konzistenciou je o niečo hutnejší ako čistiaci komplex a tým aj výživnejší. Pokojne ho môžete používať aj počas dňa, mne však viac vyhovoval na noc, keďže som ho striedala s iným krémom, ktorý som používala cez deň aj pod makeup. Pleť počas noci pekne zvláčnil, na dotyk bola veľmi príjemná, taká "napapaná" dobrotami. :-) Kvôli tomu, že krémik je o hutnejší a tým pôsobí na pleti trochu ťažšie a nevypije sa ako napríklad spomínaný čistiaci komplex, ktorý je jemnejší a vstrebá sa, tak by som krém aloe vera odporučila skôr na chladnejšie až zimné obdobie, keď pleť potrebuje viac výživy. 



Môžete si prečítať aj:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára