utorok 4. decembra 2018

KOZMETICKÁ ABECEDA | Alverde

Krásny deň prajem.

Začínam nový formát na blogu a tým je kozmetická abeceda. To znamená,  že každý týždeň budem pridávať články alebo recenzie produktov, ktoré doma mám, pravidelne nakupujem alebo najradšej používam. Ale, každý týždeň to budú produkty, ktorých názov značky začína písmenom, ktoré nasleduje v abecede. Keďže sme len na začiatku, tak dnes je  na rade písmeno A. Pre toto písmeno som si vybrala produkty značky Alverde, ktorú určite všetci dobre poznáte.

Moja prvá skúsenosť s Alverde kozmetickou nebola veľmi dobrá. Bolo to už strašne dávno, keď som aj ja chcela vyskúšať niečo prírodné a rozhodla som sa pre balzam alebo šampón na vlasy. Nepamätám si už presne, aký to bol, ale viem, že ma veľmi hnevalo, že nepení. :-D Dnes už ale viem, že nie všetky šampóny mi musia na hlave vytvoriť mega penu. Po nejakom čase, som sa rozhodla dať tejto kozmetike druhú šancu a našťastie to dopadlo lepšie. Dokonca aj môj priateľ stále dokola používa jeden a ten istý šampón na vlasy, pretože má stále problém so svrbením hlavy a lupinami a je veľmi ťažké preňho nájsť šampón, ktorý mu ako tak vyhovuje.




Keď už som spomenula šampón, mám tu hneď dva obľúbené a jedným z nich je Nutri-Care, ktorý je môj favorit. Je vhodný pre suché a poškodené vlasy. Ja až tak veľmi suché vlasy nemám, teda samozrejme ako to býva u väčšiny, korienky bývajú mastnejšie a končeky suché. S tým už ale taký problém nemám, keďže si vlásky dávam strihať každé tri mesiace, tak vidieť, že im to prospieva. Ale určite má na tom zásluhu aj tento šampón. Môžem si dovoliť tvrdiť, že mi pomohol dať moje zničené vlasy do poriadku... Šampón obsahuje mandľový a argánový olej, ktoré vlasy regenerujú, hydratujú a chránia ich pred vysušením. Lecitín zanecháva vlasy jemné a uľahčuje rozčesávanie. Vyskúšala som už niekoľko šampónov Alverde, ale vždy sa vrátim k tomuto. :-)  Mimochodom, tiež rada používam kúru/masku Nutri-Care. :) 

Druhý šampón, ktorý som spomínala, že používa aj môj priateľ je na mastné vlasy. Veľmi pekne vonia. Kombinácia medovkového a žihľavového výťažku a rastlinného keratinu ukľudnuje pokožku hlavy. Redukuje nadbytočnú tvorbu mazu a vlasy sa menej mastia. Receptúra s jemnými tenzidmi a soľou z Atlantického mora jemne ale dôkladne čistí  pokožku hlavy. Tento šampón je po Nutri-Care favorit číslo 2. :-) 


Ako ďalší tu mám sprchový gél granátové jablko a zázvor, ktorý mi vonia najviac. Zloženie s jemnými tenzidmi a bio-fair-trade trstinovým cukrom čistí pokožku jemne a zabraňuje jej vysúšaniu. Neobsahuje vonné syntetické, farbiace, konzervačné látky ani látky  na báze minerálnych olejov. 

Na záver tu mám ešte telové maslo, ktoré som si nedávno čakajúc pri pokladni uchmatla zo stojana s produktmi cestovných balení. Je to maslo s makadamiovým orieškom a bambuckým maslom pre suchú pokožku. Natiera sa veľmi ľahko,  do pokožky sa pekne vstrebe a ja bambucké maslo naozaj môžem, takže sa z  neho teším. :-) 


A čo vy? Páči sa Vám tento typ článku? 
Ktoré produkty Alverde kozmetiky používate vy? 
Čo myslíte, ktorá značka na písmeno B sa tu objaví nabudúce? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára