streda 13. marca 2019

KOZMETICKÁ ABECEDA | Dermacol

Krásny deň milé dámy. 

Hneď na začiatok mi prosím dajte vedieť, či aj vy ste také maniačky na rúže a že v tom nie som sama. Môj chlap nadomnou len krúti očami a hlavou, keď idem do drogerie a zastavím sa pri rúžoch. Je to proste závislosť. Ani neviem, kedy to začalo, ale mám doma kopu rúžov. Najprv som vyhľadávala stále výrazné červené odtiene, no teraz som si nazbierala aj dosť veľa ružových a nude odtieňov. O tej kope mojich rúžov chystám aj článok, takže sa tu nejdem moc rozkecávať a prejdeme na dnešný článok, ktorý patrí do kozmetickej abecedy. Keďže máme na rade písmeno D, tak som si vybrala značku Dermacol.

 Od Dermacolu som čo to vyskúšala, no najradšej mám telové produkty Aroma Rituals, ktorých som v minulosti mala doma strašne veľa a boli skvelým vianočným darčekom v podobe kozmetických sád. Väčšinou sú to sady zložené zo sprchového gélu, telového mlieka a krému na ruky. A môžte si vybrať z rôznych vôní či už je to belgická čokoláda, vodný melón, hrozno s limetkou, írska káva a ďalšie iné. Mne osobne najviac vyhovovalo telové mlieko írska káva a krém na ruky hrozno s limetkou. Nádherné vône.






Síce som začala písať o telovej kozmetike, ktorá stojí za zmienku, chcela som sa ale venovať obľúbeným tekutým rúžom Dermacol Matte Mania so sľubovanou vysokou pigmentáciou, bez parabénov, vegetarian a vegan  texturou. Stretla som sa už s rôznymi názormi, avšak pre mňa sú to skvelé rúže a konečne  rúže, ktoré sú dostupné aj v drogérii a aj za niečo stoja. Keď sa o nich začalo všade písať a hovoriť, samozrejme som ich musela vyskúšať aj ja a zistiť, či sú naozaj tak super, ako o nich všetci, alebo teda väčšina tvrdí. 

Odtieň 15 

Tak som nabehla do drogerie a mala som v pláne vybrať si dva. Jeden nejaký na každodenné nosenie a druhý výraznejší, červený. Nakoniec som sa rozhodla len pre jeden (veď predsa, ešte som nezistila, či je naozaj taký skvelý a hlava mi znova vravela, aby som veľa nemíňala :D). Vzala som si teda odtieň 15, čo je krásna ružová s telovým nádychom. Neskôr som si všimla, že rúž obsahuje akoby také mini trblietavé fialkové  čiastočky (neviem či to vidíte aj vy na prvej fotke?) a nevedela som čo to má byť, pretože sú to predsa matné rúže... Ale nevadilo mi to, farba bola i tak krásna. Po prvom použití som hneď vedela, že chcem aj iný odtieň. Bola som rozhodnutá pre červený, no nakoniec som si to zasa rozmyslela a vyberala medzi odieňmi, ktoré proste viem nosiť takmer stále. Rozhodovala som sa medzi dvomi a nechala som výber na priateľa. Ten mi vybral rúž s číslom 17. čo je o trochu tmavšia farba s jemne hnedým alebo už tehlovým nádychom (ospravedlňte ma, nikdy mi nešlo opisovanie farieb). Neodpustila som si otázku, prečo práve si mám vziať tento a na to som dostala odpoveď,  vraj že je ako moje pery, len trochu tmavšia. :-D Mimochodom, musím priznať, že ma lákali i fialovejšie odtiene. Možno inokedy. :) 

Odtieň 17

Obal rúžov je jednoduchý s logom a nápisom Dermacol, nič extra, ale zasa ani nič čo by urazilo. Aplikátor je penový a produkt sa ním dobre nanáša aj roztiera po perách. Ja som si už zvykla pri nanášaní tekutých rúžov prv produkt trochu obtrieť o hrdlo tuby, v ktorej sa samotná farba nachádza a až tak si ho aplikovať na pery. Pigmentácia je skvelá, stačí, keď po perách prejdem raz a  nemusím prechádzať po nich trikrát, aby mi na perách ostala požadovaná stopa. 

Ako z názvu vyplýva, ide o matné rúže, ktoré po chvílke krásne zaschnú, ale nezanechávajú na perách chrustu ani hnusný suchý pocit, ktorý ich zviera. Preto veľmi oceňujem, že pery nevysušujú a pritom vydržia dlho. Síce to nie je sľubovaných 9 hodín, ale pitie, kávu, čaj  a nejaký ten koláčik pri stretnutí s kamoškou určite v pohode vydrží (aspoň u mňa, snažím sa pery si nehrýzť a neoblizovať, ako inak mám vo zvyku, bohužiaľ) . 


Vôňa rúžov je zaujímavá, príde mi, akoby jeden odtieň celkom voňal a druhý mi páchne. Neviem či je to teda odtieňom alebo tým, že som jeden kupovala v DM a druhý v Teta drogerii. Ale i tak si neviem predstaviť, prečo by mal byť rozdiel práve v tom , nuž ktovie. Keďže je výdrž tohto rúžu celkom dobrá a postačujúca, s tým súvisí horšie odličovanie. Avšak vodeodolný odličovač si s ním hravo poradí. Obyčajnou vodou ho ťažko dáte dolu, ani z ruky ho nedostanem mydlom. :) 

Takže za mňa, na to, že sú to drogerkove rúže tak sú super aj v pomere cena a kvalita. No i tak najväčšie plus dávam za nevysušené pery po ich používaní, ľahkosť a pohodlnosť na perách :)  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára