streda 10. apríla 2019

SPOTREBOVANÉ

Za tri mesiace sa mi znova nakopilo niekoľko produktov, teda už len kopa prázdnych obalov z nich a z toho dôvodu píšem tento článok, aby som sa s Vami podelila o moje dojmy z minutých produktov.  Ak s niektorými z nich máte skúsenosť, napíšte mi, či ste s nimi boli spokojné alebo nie, či by ste si ich znova kúpili alebo už radšej nikdy. :-)



Začnem produktom, ktorý som si teda sama nekúpila, ale mali ho ako darček k časáku Eva. Ale jasné, že som si ju kúpila najmä kvôli tomuto darčeku. Aj keď nabudúce budem aspoň vedieť, že si za tú cenu radšej kúpim celé balenie tejto pleťovej vody. Bola naozaj skvelá a odkedy som ju doma mala, tak som ju využívala každý deň a minula som ju fakt rýchlo. Určite si v budúcnosti zaobstarám aj celé balenie.




Nebudem pokračovať podľa obľúbenosti či spokojnosti s produktom, ale tým čo mi "príde pod ruku". Na rade je Alverde sprcháč, ktorý som mala už po druhý raz. Keď mám chuť na nejaký prírodný sprcháč, tak si väčšinou vezmem tento, aj keď momentálne mám doma Yves Rocher, ale to je teraz jedno. Mne tento s granátovým jablkom a zázvorom celkom príjemne a sviežo vonia, takže niekedy v budúcnosti si ho určite ešte niekedy kúpim. :) 


Aaaa, toto Balea mydlo na ruky voňalo naozaj krásne. Neviem či ho majú ešte v DMke, keďže to bola limitka, ale snáď ho ešte niekedy budú mať. No na výber majú celkom dosť "príchutí" takže nabudúce asi siahnem po nejakom inom pre zmenu. :)  Ale Balea mydlá máme celkom radi, aj teraz máme od Baley, ale nejaký antibakteriálny. :) Ten možno najbližie uvidíte práve v ďalších spotrebovancoch. :-D


Čierna maska na pleť s aktívnym uhlím. Bolo to fakt dávno, keď som ju skúšala, páčilo sa mi na nej, že po tých 10-15 minútach akoby uschla, ale inak neviem. Asi by ju trebalo používať častejšie, lebo priznajme si, jedna maska počas 10 minút neurobí žiadne zázraky. :-D 


Meduňková pleťová voda od Saloos. Táto bola celkom fajn, pleťové vody od Saloos mám celkom rada a snažím sa striedať tie vône, samozrejme ale tak, aby vyhovovala mojej pleti. Pleť tonizuje a osvieži. Je vhodná aj na citlivú pleť.:) 


Rimmel Stay Matte púder je u mňa taká stálica, alebo aspoň často sa k nemu vraciam.  Po asi troch spotrebovaných baleniach som ho vymenila za Dermacol, ale i tak mám doma ešte jedno balenie v zásobe. :-D Pekne pleť zmatní, zapudruje. Vydrží pár hodín, celý deň by som ale nepovedala, teda záleží znova podľa typu pleti. :) 


Matrix olejček na vlasy bol skvelý. Veľmi som si ho obľúbila, vlasom dodal lesk, zjemnil ich, používala som ho dosť často na končeky vlasov alebo na vyžehlené vlasy. Mne aj príjemne vonia, hoci som počula, že nie každému vyhovuje a niektoré baby s ním spokojné nie sú, ale ja ho mám rada a možno si ho v budúcnosti ešte kúpim. :) 


Uf túto malú vzorku odličovača som míňala asi dva roky. :-D Ten som vyhrala ešte v nejakej súťaži u blogerky a najprv som ho len vyskúšala, potom som ho nepoužívala, potom som sa k nemu znova vrátila, zasa nepoužívala a nedávno som ho už konečne minula. On je síce fajn, odlíči aj vodeodolné linky, riasenku, všetko, len mi vadilo to množstvo oleja, ktoré sa mi dostalo zakaždým do očí. :-D 


Bioderma Sensibio čistiaci gél som chcela vyskúšať po skúsenosti s gélom Sebium na mstnú pleť. Ten ma dosť vysušoval, preto som sa rozhodla dať šancu tomuto pre citlivú pleť a vyhoval mi teda oveľa viac. Avšak žiadne zázraky sa nekonali, na čistenie pleti bol fajn, ale s mojou pleťou to nič neurobilo, čakala som viac. 


Šampón Alverde, konkrétne určený na mastné vlasy využíva skôr môj priateľ, ktorý už iný ani nechce a teda je u nás doma už niekoľko rokov a asi aj ešte dlho bude. Neviem koľké je to už balenie, ale používam ho dosť často aj ja, striedam ho ešte s Nutri Care od Alverde s argánovým olejom. No tento naozaj krásne, sviežo vonia, takou čtistotou. :) 


Znova Alverde a avokádová maska. Mám ju už druhý raz, celkom pekne vonia, i keď na začiatku mi moc nevoňala a vlasy hydratuje. Akurát to nanášanie je také divné, ako aj pri niektorých Alverde balzamoch, že si to poriadne neviem rozotrieť po vlasoch a ostávajú mi akoby také hrudky medzi prstami. No mohlo by to byť asi tekutejšie a bolo by to jednoduchšie. :) 


Ostaneme ešte pri vlasoch, ale prechádzame na styling. Síce ja si tie vlasy moc "nestajlujem", ale niekedy mi dosť lezú na nervy tie malé baby hair, ktoré vytŕčajú z každej strany ako mini antény a lakom ich skrotím asi najrýchlejšie. Preto som nechcela žiadny mega lak na vlasy, ktorý vydrží naozaj všetko a rozhodla som sa vyskúšať obyčajný Baleácky  a bola som s ním spokojná, pravdepodobne si ho kúpim znova. 


Tak nakoniec tu mám aj posledný produkt určený na vlasy, na zničené vlasy, bez silikónu, znova obyčajný Baleácky šampón, ničím výnimočný, no i tak za tú nízku cenu sa oplatí a napriek tomu som s ním bola tiež spokojná a možno v budúcnosti kúpim znovu. :-)  Možno, že nie presne tento, keďže ako pozerám to bola tiež imitovaná edícia, ale nejaký podobný určite budú mať. :-) 

2 komentáre:

  1. Tú masku som mala a síce moje vlasy ako jediná vôbec nerobila ťažkými, nemala som ju rada. Lepšia sa mi zdá tá NutriCare 5 v 1 ale tú neviem prečo nevyrábajú v normálnom iba tom jednorázovom obale.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tá je tiež skvelá, ale ja ju zase nemám rada práve kvôli tomu baleniu, je dosť nepraktická a ja zasa tieto masky nepoužívam tak často, možno tak raz za týždeň a zatiaľ ju musím niekde skladovať a veľakrát sa mi stane, že na ňu nakoniec aj tak zabudnem a potom polovicu z nej zbytočne vyhodím. Aj jpreto mám radšej túto avokádovú a kupujem ju už niekoľký krát. :)

      Odstrániť