nedeľa 12. mája 2019

RECENZIA | Dulcia pleťový krém s ovocím a Q10

Krásny deň prajem. 

Dnes mám pre vás recenziu na tento pleťový krém s ovocím a Q10 od Dulcie. Je to čistiaci komplex, ktorý je vhodný pre mastnú, zmiešanú a problematickú pleť s akné. Poskytuje pleti hĺbkovú očistu, prečisťuje ju, rozjasní, sťahuje a neupcháva póry. 

Aktívne látky z čiernej rasce, magnólie, manuky a chaulmoogra majú antimikrobiálne vlastnosti a minimalizujú zápalové stavy. Znižuje komedóny, pustuly a pupienky a reguluje tvorbu kožnému mazu. 



Ružová voda zabezpečuje potrebnú hydratáciu. 
Koenzým Q10 pôsobí ako brzda starnutia, zvyšuje tvorbu kolagénu, elastínu a lipidov v koži. 
Jedlá sóda zbavuje pleť odumretých buniek, reguluje pH, tiež čistí zanesené póry.
Olivový skvalán  a vitamín E pokožku regenerujú, zabezpečujú jej výživu a vyrovnávajú hydratáciu v koži.
Marocký íl je pokladaný za prírodný skrášľovač pleti a je účinný najmä v starostlivosti o problematickú pleť. Má antiseptické, protizápalové  a antibakteriálne účinky. Je vhodný pre osoby trpiace alergiami na syntetické a agresívne tenzidy. 
Jahodový  prášok je bohatý na vitamíny A,C, draslík, železo, fosfor a vápnik.
Maliny upokojujú začervenanú pokožku a med je prírodný zvláčňovač, ktorý drží vlhkosť v pokožke. 



Moja skúsenosť

Ja som tento krém mala druhý krát. Používala som ho ráno pod makeup, s čím som bola spokojná, pretože s makeupom dobre spolupracoval. Taktiež som ho používala na noc a veru výsledky som videla už po prvom balení. Prestala som používať peelingy a pleť vyzerala naozaj lepšie, bolo vidieť, že pôsobí do hĺbky a tým čistí pleť. V tom období som ho používala v lete, takže jeho ľahká konzistencia mi vyhovovala. 

Druhé balenie som si objednala už po dlhšom čase a používala som krém v zime. Zistila som ale, že mojej pleti už nestačí a preto som si k nemu objednala hutnejší a výživnejší krém (o ktorom budem písať v ďalšom článku), ktorý som používala na noc. Avšak pri druhom balení som už také výsledky bohužiaľ nevidela. Neviem čím to je, či kvôli tomu, že som ho používala menej a teda len ráno alebo je problém v mojej pleti, ktorá sa síce odtvedy zhoršila a asi na ňu už tento krémik nestačí. Taktiež mi ale príde, že je vhodné používať tento krém i na noc, predsalen obsahuje čistiace látky, ktoré si myslím, že účinkujú lepšie počas noci ako keď si na krém aplikujem ešte makeup a púder. Samozrejme, je to na každom, kedy a ako bude krém používať, ja mám proste vždy ten pocit, aj keď to môže byť úplná blbosť a nemusia mať na to vplyv iné produkty. 
Napriek tomu som krém dopoužívala a možno mu dám ešte jednu šancu a vyskúšam ho znova niekedy cez leto, keď moja pleť nebude potrebovať toľko výživy a bude sa teda viac mastiť. 


Krém je skvelý, problém mám len v tom, že moja pleť je zmiešaná a v oblasti líc mi tento krém už nestačí. Určite odporúčam vyskúšať babám, ktoré máte mastnejšiu pleť, prípadne aj akné, pretože ako môžete vidieť podľa zloženia krému, obsahuje naozaj skvelé látky, ktoré pomáhajú práve takému problému. Navyše pleť po nanesení vôbec nie je mastná, krém sa krásne vpije do pokožky. 


Ako ďalšie mám prichystané články o pleťovom kréme s aloe vera, ktorý je o niečo výživnejší ako čistiaci komplex a druhý článok o hydratačnom sére s kolagénom. 

2 komentáre:

  1. Ja mám od Dulcie veľmi rada ich ružovú vodu a očný krém s kofeínom. Ten je síce oficiálne určený na nočné použitie, no mne vyhovuje aj počas dňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten kofeinový očný krém som skúšala tiež, ale nezdalo sa mi, že by niečo robil. :D

      Odstrániť