štvrtok 4. apríla 2019

KOZMETICKÁ ABECEDA | Essence

Krásny deň prajem v tento slnečný deň.

Dnes tu mám pre vás znova článok z kozmetickej abecedy a nasledujúcim písmenom je E. Pre toto písmeno som vybrala značku Essence, ktorú zoženiete veľmi ľahko a lacno. A hoci má táto značka lacné produkty, niektoré z nich sú naozaj skvelé a používam ich stále dokola. Poďme sa pozrieť, ktoré to sú.


Ako prvý spomeniem môj najpoužívanejší produkt, ktorý používam každý deň. Ide o tiene na obočie, ktoré predávajú v dvoch variantoch, pre tmavovlásky a svetlovlásky. Ja používam tie pre brunetky... svetlejší tieň používam na začiatok obočia a potom pridávam tmavší. Väčšinou tmavší aplikujem aj na spodnú líniu obočia a rozmazávam, aby to vyzeralo prirodzene. S týmito tieňmi obočie vyzerá naozaj veľmi prirodzene a aplikácia s nimi veľmi jednoduchá a rýchla. Preferujem tieto tiene najmä, keď sa ráno ponáhľam do práce a fakt sa potrebujem čo najrýchlejšie nalíčiť. Totiž mám ešte jednu farbu na obočie, ktorá patrí tiež medzi moje najobľúbenejšie produkty, ale líčenie s ňou mi trvá o čosi dlhšie.  Vzhľadom na to, že stojí tak málo, vydrží aj pomerne dlho a na obočí sa počas dňa nerozmazáva. :-) Proste top produkt značky Essence. (aspoň pre mňa)






 Ostaneme ešte pri obočí. Po nalíčení tieňmi som často používala na zafixovanie gélik. Buď tento priesvitný alebo hnedý. Avšak, kvôli mojej nemotornosti mám o niečo radšej ten priesvitný. Je to len kvôli tomu, že keď si aplikujem ten hnedý, tak takmer vždy si ním trafím aj vyššie od obočia a  potom tam mám hnedý fliačik. A ja ráno proste na to nemám čas. :-D Kefka, ktorú má priesvitný gél sa mi páči viac, avšak veľkosťou by mohla byť menšia, ako u toho hnedého. V podstate gélik málokedy použijem, vystačia mi i samotné tiene, ale napríklad s upršanom počasí si ho aplikujem, keďže tiene nie sú vodeodolné, tak aspoň kvôli nejakej tej istote. :) 





Prechádzame na pery a začnem kontúrkami, ktoré ste už možno viaceré vyskúšali tiež. Ja ich ale používam normálne na zafarbenie celých pier a vydržia fakt dlho. Majú na výber niekoľko farieb, ja vlastním len tri a to odtieň výrazný červený 14 femme fatal, hnedoružový nude 08 big proposal a tmavší červený 05 melt your heart. Mala som ich viac, ale niektoré putovali buď do súťaže alebo mi niekam zmizli. :-D 


Pokračujeme rúžmi, ktoré síce nemajú výdrž 6 ani 8 či viac hodín, ale za tú cenu si myslím, že postačia. Taktiež je na výber niekoľko odtieňov, ja mám oba takéto krásne ružovo nude, vhodné na každý deň.  Prvý je odtieň 07 natural beauty, je o čosi ružovejší a keďže nie je matný, vydrží na perách menej ako jeho kamarát po pravej strane z Matt Matt Matt verzie v odtieni 03. Ten je už o trošičku tmavší, ale stále krásny a s výdržou to má o čosi lepšie. Ani jeden mi pery nevysušuje a vytrácajú sa veľmi prirodzene zo stredu pier. Aspoň pri podobných odtieňoch to nie je až tak vidieť. Avšak pitie zvládnu, pri jedle sa už vytratia  a potom ich stačí znovu naniesť. :) 


A nakoniec tu mám ešte ceruzku na oči. Vlastním dva odtiene, zelený 12 I have green a 05 C´est la vie, čo je nádherná strieborná farba, ktorá krásne oživí oko. Na očiach sa nerozmažú počas celého dňa pekne držia. :)



Máte radi kozmetiku Essence? 
Používate niektoré produkty od tejto značky? :)
Nabudúce je na rade písmeno F, čo myslíte, o akú značku pôjde? :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára