streda 1. mája 2019

KOZMETICKÁ ABECEDA | Garnier

Krásny deň prajem. :)

Bez dlhých úvodov pustime sa rovno na článok. Dnes je na rade písmeno G a vybrala som značku Garnier. Od Garnieru som vyskúšala len sheet masky, pleťovú starostlivosť Pure Activ 3v1 s aktívnym uhlím a ružovú micelárku na citlivú pleť, o ktorej aj budem písať, keďže ju som používala naozaj dlho. 


Micelárna voda jemne odlíči, vyčistí pleť a ukľudňuje ju. Mala by sa používať bez oplachovania, ale ja som to nikdy nerobila. Používala som ju najmä na odstránenie makeupu a dočisťovala som inými produktami. Pleť mi nijak nedráždila, nespôsobila mi na nej žiadnu šarapatu, neštípala v  očiach, ani pleť nevysušovala. Môžem aj ja len súhlasiť s tým, že je to lacnejšia varianta micelárky od Biodermy. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára