streda 24. apríla 2019

KOZMETICKÁ ABECEDA | Freedom

Krásny deň prajem.

Dnešný článok je znova z kozmetickej abecedy, na rade máme písmeno F.  Článku sa možno potešia tie baby, ktoré majú rady kozmetiku Freedom.  Síce som od tejto značky veľa toho nevyskúšala, ale plánujem to zmeniť. Lákajú ma totiž paletky očných tieňov, ale aj farba na obočie. Určite viete, že Freedom kozmetiku predávajú dokonca aj v Pepcu. Síce len nejaké lesky, rúže a laky alebo tiene a raz som si tam teda kúpila rúž, s ktorým som ale vôbec nebola spokojná.

Ešte minulý rok som na narodeniny od kamarátky dostala darček, ktorý by určite  potešil každú ženu. Tým darčekom bola sada rúžov, o ktorej budem dnes písať.





Sada obsahuje päť matných rúžov, avšak tieto sú oveľa lepšie ako ten, ktorý som mala z Pepca. Ešte napíšem, že mi to teda nedalo a šla som do Rossmanna vyskúšať práve tieto rúže, avšak v iných odtieňoch a tiež neboli také dobré ako tieto od kamošky. No ale i tak, to by som nebola ja, keby som si nejaký so sebou nevzala (a samozrejme hneď v dvoch odtieňoch) a neprekáža mi ani to, že nie sú  tak pigmentované alebo výrazné ako rúže zo spomínanej sady.




Neviem, či je to len odtieňmi alebo môže za to aj to, že ona sadu kupovala ešte v Anglicku. Dokonca som sledovala recenzie na tieto sady rúžov na youtube a ani jedna z ponúkaných sád (mimochodom, predávajú ich aj na notino.sk) nebola tak dobre pigmentovaná ako tá,  ktorú vlastním. Takže som rada, že kamoška vybrala práve túto sadu.


Ako som už teda začala, pigmentácia všetkých rúžov zo sady je skvelá.  Najčastejšie však používam červený odtieň Retro Retro a veru vydržal mi na perách aj po pití a jedle. Je pravda, že som ho nemala na perách celý deň, ale počas tých pár hodín, kedy som aj jedla a pila, držal stále a nebola potreba ho ani prerúžovať. :) A tak isto je to s ostatnými farbami. Teda, priznám sa, že sýty ružový a ten najsvetlejší som ešte nemala ani raz, okrem toho, že som ich vyskúšala na perách. :) Mám pocit, že svetlý mi vôbec nepristane a druhý je na mňa asi príliš sýty, ako aj červený vedľa neho, ale predsa je to červená klasika. Ale tmavší červený je pre mňa topka. :) Tieto rúže mi prídu kvalitné, či pigmentáciou alebo výdržou a ešte k tomu ani nevysušujú pery.

 (z prava) Nádherný a môj najobľúbenejší v odtieni Retro Retro.  2. Sýto červený odtieň Retro Dated. 3. Výrazná fuchsiová v odtieni  Retro Flashback 4. Fialový v odtieni Retro Nostalgia, ktorý som si taktiež veľmi obľúbila aj napriek tomu, že som doteraz fialové farby neskúšala a sama by som si asi ani nevybrala takýto odtieň. :)  5. Svetlý ružový v odtieni Retro Memory.

Na záver som vybrala ešte na porovnanie aj rúž z drogérie. Je to odtieň Flushed, naozaj krásna farba, škoda len, že nie je tak kvalitný ako rúže zo sady.

Na ďalšej fotke môžete vidieť rozdiel už len v pigmentácii, nie je ani taký výrazný po aplikácii , zanecháva len jemnú stopu. :) Je to škoda, pretože farba rúžu sa mi veľmi páči. :)


Ktorý sa najviac zapáčil Vám? :) Používate značku Freedom? 
S ktorými produktmi ste spokojné? Nech sa môžem inšpirovať. :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára