nedeľa 7. apríla 2019

TAG | 20 beuaty questions

Ahoj, dnes tu mám pripravený kozmetický tag. Ja mám tagy rada, vždy sa niečo o blogerke dozviem viac a preto dúfam, že sa vám tento tag bude páčiť. Prípadne mi môžete na otázky odpovedať aj vy dole v komentároch. :-) 

1.Aké krytie makeupu preferuješ? 
Osobne, mám hroznú pleť. Červené fľaky, akné, sem tam nejaká jazvička z puberty, a do toho som ešte aj strašná bleduľa, takže ich vidieť o to viac. Preto sa snažím maskovať nedokonalosti makeupom  a tak je pre mňa dôležité, aby makeup mal minimálne tú strednú kryciu schopnosť. 


2.Špecifikuj perfektnú riasenku. Už si takú našla? 
Nuž, mám dve veľmi dobré a obľúbené riasenky. Jednu som už síce vypotrebovala pred niekoľkými mesiacmi, ale i tak patrí medzi tie najlepšie, čo som vyskúšala. Píšem o riasenke Loreal Paris False lash superstar X fiber. Je to obojstranná riasenka. Pvá kefka má riasy predĺžiť a druhá strana pridať objem. Ja som však vždy používala len tú prvú stranu a úplne mi to stačilo. Druhú riasenku, ktorú momentálne používam, ale taktiež mi dochádza je Loreal Mega volume Baby roll, ktorú asi každý pozná a nemusím o nej viac písaať. Na začiatku sa mi moc nepáčila, pretože bola trochu mokrejšia, ale časom bola super a používala som ju denno denne. Keď sa mi už fakt minie, tak si pravdepodobne kúpim jednu z týchto dvoch, i keď by som mala dopotrebovať tých ostatných 10, ktoré mám. :-D 


3.Akú kozmetickú značku si vždy chcela vyskúšať, ale stále si sa k nej nedostala? 
Veĺmi ma lákajú značky, o ktorých sa veľa píše na blogoch ako Urban Decay, Benefit, Pupa, Mac. Donedávna to bol aj Nyx, keďže je trochu ťažšie zaobstarať si túto kozmetiku, ale už vlastním aspoň pár rúžov, tak toto jedno sa mi splnilo. Avšak, rada by som ale vyskúšala nejakú paletku tieňov alebo linku od Nyxu. 

4.Obľúbená značka z drogerie? 
Fuuha, ťažká otázka. Nemám jednu obľúbenú značku, poväčšine mám z každej svoj obľúbený produkt. Ale väčšinou sú to asi značky Loreal, Trend it Up, Dermacol.... A keby sa tu o nich mám rozpisovať, to by sme tu boli do rána. :-) 

5.Úprimne existuje kozmetická značka, ktorú nemôžeš vystáť? 
Nemám značku, ktorú by som vyslovene neznášala. Skôr značky, ktoré ma nejako nelákajú ani len vyskúšať, ako napríklad značka SHE, i keď čo to som už mala, ale bolo toho málinko a takmer vôbec som tie produkty nepoužívala. 

6.Nosíš umelé riasy?
Nenosím, keďže väčšinou mám okuliare, ak práve nemám šošovky,  tak mi dlhé mihalnice prekážajú. Niekedy aj moje vlastné, keď ich mám namaľované. :-D Samozrejme, páčia sa mi, aj som mala možnosť vyskúšať Red Cherry Lasher, ktoré boli krásne jednoduché a vyzerali prirodzene, aj som ich párkrát použila a raz využila na jednu príležitosť a to bolo všetko. Odvtedy som umelé nemala a ani neplánujem. :-) 

7. Ako často nakupuješ kozmetiku? 
Fuh, záleží to od toho, či sa mi nejaký produkt, ktorý používam pravidelne už minie a potrebujem si ho dokúpiť alebo potom ak zavítam do drogerie a niečo sa mi zapáči, tak si to vezmem. Samozrejme, nenakupujem bezhlavo hala bala všetko čo sa mi páči, to by mi na účte asi nič neostalo. :-D 

8. Máš "kozmetický rozpočet" alebo utrácaš ako sa ti chce? 
Ako som písala vyššie, keď sa mi miniem produkt, ktorý pravidelne používam, tak idem a kúpim si ho. Ak je to niečo, čo sa mi zapáči, určite pozriem aj na cenu a rozhodnem sa, či si to teda doprajem alebo ho naozaj nepotrebujem a radšej peniažky ušetrím. Záleží aj na nálade a chuti či chcem peniažky rozhadzať alebo som v stave, kedy proste šetrím. :-D 

9. Používaš pri nákupe kozmetiky zľavové kupóny, vernostné karty? 
Áno, do drogerii DM a Teta mám vernostné kartičky. Inak odkedy žijem v ČR, snažím sa raz za čas kuknúť na internete letáky, čo majú v akcií, ak by som náhodou natrafila na niečo, čo používam pravidelnejšie a potrebovala by som to, tak určite je to lepšie kúpiť v zľave, ako napríklad taký makeup, či púder. 

10. Aký typ kozmetiky nakupuješ najradšej?
Vždy sa zastavím pri rúžoch. Stal sa zo mňa maniak na rúže, neviem kedy, neviem ako, ale proste tie rúže majú v sebe nejaký magnet, ktorý ma vždy pritiahne. :D 

11. Snažíš sa vyhnúť určitým zložkám v kozmetike? 
Áno, napríklad šampóny kupujem bez silikónov. Teda  väčšinou sa snažím nakupovať vlasovú kozmetiku bez silikónov, ale nie vždy sa to dá. 

12. Máš obľúbené miesto, kde nakupuješ kozmetiku?
Úprimne, chodím len do DMky, občas do Tety a tu kde bývam je aj Rossman, ale moc tam nechodím. Cez internet rada nakupujem na krasotike, ale odkedy žijem v ČR, tak je to zložitejšie, neviem či vôbec dodávajú do ČR. Musím sa na to pozrieť. :-D 

13. Starostlivosť o pleť: Skúšaš rada nové výrobky a značky alebo si rada uchovávaš svoju rutinu?
No.... veľmi rada by som mala konečne svoju rutinu, čo sa pleti týka, ale keďže moja pleť je čistá katastrofa, tak sa vždy snažím nájsť niečo, čo ju trochu vylepší. Raz sa snažím používam len prírodné produkty, niekedy sa na to vykašlem, pretože mm pocit, že je jej to úplne jedno či sú alebo nie sú tie produkty prírodné. 

14.Obľúbená "bath and body" značka? 
Mám rada od Baley tie perly do kúpeľa, ktoré krásne voňajú a zafarbia vodu do fialova. A potom šumivé bomby od Soaphorie. :) 

15. Keby si mohla používať a nakupovať už len jednu značku, ktorá by to bola? 
Na toto fakt neviem odpoveď. Keďže som vyššie písala, že takmer každý produkt mám od inej značky, tak si to naozaj neviem predstaviť. :-D 

16. Na akom e-shope najčastejšie nakupuješ kozmetiku?
Krasotika.sk alebo aj notino.sk / cz

17. Je niečo, čo ti v líčení fakt nejde? 
Samozrejme. Problém je vždy nakresliť si pekné linky. :D a taktiež neviem konturovať, ani to vlastne nikdy nerobím, tak to bude tým. :-D

18. Koľko vlasových produktov použiješ behom jedného dňa? 
Záleží od toho, či si ich idem iba umývať a voľne nechám vyschnúť alebo ich budem aj nejako upravovať. Čiže samozrejme klasika, šampón a kondicionér, potom ešte zvyknem olej. Ak ich idem aj žheliť, tak používam ochranný sprej, potom olej a to je vše. :) Raz za čas nejakú kúru. 

19.  Čo použiješ ako prvé makeup alebo korektor? 
Make up :) 

20. Zvažovala si niekedy navštíviť makeup kurz? 
Áno, a veľmi. Keď Patty Image organizovala v BB kurz, chcela som tam veľmi ísť. Ale nepodarilo sa. Tak možno sa raz na nejaký dostanem. :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára